@FD ist doch super. Dann ist ja auch ist gegangen.
Hätte jetzt keinem ist gehabt zu warten auf die Sachen bis irgendwann in den April rein.
So habe ich mir Akku bei Conrad bestellt. Tasche und so brauche ich gar nicht
Das hatte ich geschrieben und ich hatte zusätzlich ein Fall bei Paypal eröffnet, mit der Teilforderung von 200 Euro damit der Fall geschlossen werden kann:
Hello. Thank you for your feedback. If possible, I would like to request a refund. namely the difference from the ordered drone to the supplied drone. is that possible? because the delivery time is otherwise very long. I need the things for the upgrade of the drone immediately. the difference fraud when ordering 200 €. It would be nice if that worked. Request for feedback. Sincerely, Marcel
Ich habe erst gefragt, ob die mir die Differenz von 200 Euro zurück überweisen. Weil die kommen bestimmt erst im April an, wenn sie Anfang März losgeschickt werden. Und ob die genau wissen, was in der Flymore Variante mehr drin ist, bezweife ich fast.
Falls nicht, nehme ich natürlich auch Variante 1.
We are extremely sorry to inform that we only shipped the DJI Mavic Pro Platinum Foldable RC Quadcopter – RTF to you. There was a wrong operation in our warehouse, we have not shipped the rest of accessories to you. We are very sorry for the mistake we have made.
As a gesture of good will, we can offer you the below solutions to resolve this issue:
1) Resend the rest of accessories to you
Please indicate us your delivery address as follows:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State:
Postal Code:
Phone:
Country:
We are very extremely sorry that we can not ship the accessories to you immediately. The supplier is on holiday now for the Chinese Spring Festival. If you agree to reship the accessories, we expect to ship them out about March 1st.
2) Reship the order to you.
In this case, we kindly ask you to return the received parcel to us. Once we receive the
parcel,we will reship this order to you including all the accessories.
Could you please let us know your decision?
Once again we apologize for this situation.
We look forward to hearing you soon and thank you for your cooperation.
mwitzig2000
mwitzig2000 24.02.2018, 14:30Bei mir kam die Bestellung heute an mit DHL. Musste noch 7 Cent zu zahlen.
Danke für den Deal ?
mwitzig2000
mwitzig2000 17.02.2018, 12:00@FD ist doch super. Dann ist ja auch ist gegangen.
Hätte jetzt keinem ist gehabt zu warten auf die Sachen bis irgendwann in den April rein.
So habe ich mir Akku bei Conrad bestellt. Tasche und so brauche ich gar nicht
mwitzig2000
mwitzig2000 16.02.2018, 21:31Mein wurde am 13.01 bestellt und kam am 12.2 an mit Hermes
mwitzig2000
mwitzig2000 16.02.2018, 04:42Das hatte ich geschrieben und ich hatte zusätzlich ein Fall bei Paypal eröffnet, mit der Teilforderung von 200 Euro damit der Fall geschlossen werden kann:
Hello. Thank you for your feedback. If possible, I would like to request a refund. namely the difference from the ordered drone to the supplied drone. is that possible? because the delivery time is otherwise very long. I need the things for the upgrade of the drone immediately. the difference fraud when ordering 200 €. It would be nice if that worked. Request for feedback. Sincerely, Marcel
mwitzig2000
mwitzig2000 15.02.2018, 21:36Geld wurde heute gutgeschrieben. Für mich ist die Sache damit erledigt
mwitzig2000
mwitzig2000 15.02.2018, 08:53Ich bekomme 200 Euro wieder per Paypal. Haben mir das gerade bestätigt.
Akku bei Conrad bestellt für 83 Euro
mwitzig2000
mwitzig2000 14.02.2018, 12:47Ich habe erst gefragt, ob die mir die Differenz von 200 Euro zurück überweisen. Weil die kommen bestimmt erst im April an, wenn sie Anfang März losgeschickt werden. Und ob die genau wissen, was in der Flymore Variante mehr drin ist, bezweife ich fast.
Falls nicht, nehme ich natürlich auch Variante 1.
mwitzig2000
mwitzig2000 14.02.2018, 10:46Das kam grade:
We are extremely sorry to inform that we only shipped the DJI Mavic Pro Platinum Foldable RC Quadcopter – RTF to you. There was a wrong operation in our warehouse, we have not shipped the rest of accessories to you. We are very sorry for the mistake we have made.
As a gesture of good will, we can offer you the below solutions to resolve this issue:
1) Resend the rest of accessories to you
Please indicate us your delivery address as follows:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State:
Postal Code:
Phone:
Country:
We are very extremely sorry that we can not ship the accessories to you immediately. The supplier is on holiday now for the Chinese Spring Festival. If you agree to reship the accessories, we expect to ship them out about March 1st.
2) Reship the order to you.
In this case, we kindly ask you to return the received parcel to us. Once we receive the
parcel,we will reship this order to you including all the accessories.
Could you please let us know your decision?
Once again we apologize for this situation.
We look forward to hearing you soon and thank you for your cooperation.
Happy New Year 2018!
Best regards,
mwitzig2000
mwitzig2000 13.02.2018, 12:50Notfalls bei Paypal melden und gucken ob die was erreichen